~Khairul Iman~



Ni Khairul Iman....


budak kecik dalam gambar ni merupakan adik aku yang ke empat...
berumur 8 tahun...budak ni manja sangat...sebab anak bongsu....


sekarang ni bersekolah di Sekolah Kebangsaan Desa Petaling... die ni tak suka minum nescafe....suka sangat makan sambal udang....
die ni suka sangat tiru aku & adik perempuan aku....
kalau kami pakai minyak wangi,dia pun nak pakai...
kalau kami pakai krim muka dia pun nak pakai...
lawak budak ni....

tapi, dia seorang yang penyayang....mungkin disebabkan dia merupakan anak bongsu...dibesarkan dengan penuh kasih sayang...

tapi, benda yang paling dia sayang mainan dia la...budak -budak katekan....=)
semua mainan dia tersimpan elok dalam kotak mainan tu sendiri....heheh...

bila dia abis main,dia akan simpan balik mainan tu dalam kotak dia balik...jarang budak kecik nak buat macamni....

pastu dia akan display mainan dia dalam almari kaca... bila ada budak lain datang rumah,nak ambil mainan dia,mulala nak nangis....hahah...

pernah aku hadiahkan dia bear patrick...sebab dia nak and suka sangat patrick......dah dekat 2 tahun bear tu...

tapi dia still simpan patrick tu dalam plastik...
bila dia rasa nak pegang...dia akan buka plastik,peluk patrick tu...cium sikit2...
then simpan balik dalam plastik....heheh....

aku sayang adik aku ni sangat2...semoga dia menjadi anak yang baik, bertanggungjawab,
dan mengenang jasa kedua ibu bapa...

semoga dia akan menjadi insan yang berjaya dan berguna selama-lamanya didunia dan akhirat....
aminnnn.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan