HARI INI HARI BARU...

7 Februari bermula satu lagi hari baru dalam hidup Khairunnisa... aku dan rakan-rakan lain telah berjaya dipostingkan....Alhamdulillah...aku dipostingkan di Negeri Sembilan...di negeri orang ini aku tinggal dengan seorang kakak yang aku panggil kak Sha...dia ni KPLI maktab aku jugak...cuma kami tak pernah berjumpa sebelum ini...tak taulah kenapa...di rumah kami semuanya serba kekurangan tetapi kami tetap bersyukur kerana mempunyai tempat berteduh....hahaha...

mungkin telah ditakdirkan aku dan laut tak dapat dipisahkan...sekolah aku tepi laut rupa2nya...hari ketiga di sekolah ini barulah aku sedar di belakang sekolah ini ada laut... kat maktab pun tepi laut jugak..=)

aku ditugaskan untuk mengajar subjek Bahasa Malaysia tahun 4...hahaha...
lepas ni perlu lebih banyak membaca buku-buku bahasa...harus memperbaiki Bahasa Melayu aku...aduhhh...pening kepala memikirkan bagaimana untuk mengajar BM sedangkan aku tidak dilatih untuk mengajar subjek itu...
dapat pulak jadi setiausaha skuad olahraga elit sekolah...haiii... selama ni tak pernah2 aku pegang jawatan setiausaha...macam mana ek???
terpaksalah aku belajar lebih kuat lagi...

2 ulasan:

  1. hehe..gud luck2..dh seminggu tp xdpt jadual pun lg..huhu..bosan xtau nk wt pe..

    BalasPadam
  2. heheh....same la...baru hari isnin dpt jdual...dpt plak jd SU olahraga elit sek & guru perpustakaan...huhuhu...mule2 bosan, tb2 lak byk keje...

    BalasPadam