~Khairunnabilah~


ni namenye Khairunnabilah...
adik aku yang kedua... berumur 18 tahun...kami sekeluarga panggil dia ni adik je...sebab jarak antara dia dengan adik aku yang ketiga 5 tahun...ingatlkan dah tak dapat adik dah...hehehehhe....=D
dia ni baru je habis SPM....tengah tunggu panggilan ke IPT la sekarang....adik aku ni pandai menjahit...heheh...sebab dia ambil kos fesyen kat sekolah dulu....mungkin sebab tu memang minat dia dari dulu lagi....
dia ni merupakan satu-satunya adik perempuan aku....for sure la aku aku sangat sayangkan dia....
tapi aku tak pernah membezakan sayang terhadap semua adik-adik aku...
kadang-kadang ada jugak marah-marah adik-adik aku....
tapi marah aku bukan bererti benci...marah aku adalah untuk kebaikan adik-adik yang amat aku sayangi...
tak pernah terlintas dalam lubuk hati aku untuk membezakan sayang antara mereka....tak pernah jugak terlintas dalam hati aku untuk membenci mereka....
segala yang aku lakukan adalah untuk mereka...sejujurnya,aku belajar untuk mereka, aku risau untuk mereka,marah juga untuk mereka...
aku mengharapkan aku dapat membantu adik-adik aku di masa akan datang....
diharap adik yang yang sorang ni dapat mengejar cita-citanya sehingga berjaya....semoga menjadi anak yang baik, semoga perjalanan hidupnya sentiasa diredhai Allah...semoga berjaya selama-lamanya di dunia dan akhirat....

3 ulasan:

  1. oit...
    aku pon da ade blog gak...
    jd ar followers aku...
    aku da follow ko da...

    BalasPadam
  2. hahaha. nama saya pun khairunnabilah. tadi saje search kat google imej pastu jumpa ni. xD

    selamat berkenalan~~

    BalasPadam