An-Nisa'

alhamdulillah...
akhirnya aku telah berjaya mencipta blog ini dengan usaha sendiri dan juga insan yang ku sayangi...
aku merupakan seorang wanita....nisa'....
merupakan seorang insan yang ku kira amat bertuah di dunia ini...
aku dikurniakan pelbagai nikmat hidup oleh Allah SWT...
alhamdulillah...
segala-galanya serba mencukupi bagi ku...
Abah,mak,adik2,makngah,datuk,nenek serta makcik dan juga
pakcik yang amat menyayangiku...
aku juga merupakan seorang bakal guru...alhamdulillah...
aku amat bertuah...setelah hampir 22 tahun menghirup udara
segar ciptaan Allah ini,
aku sedar, segala kebahagiaan dunia tidak akan kekal lama...
semua yang aku ada pada hari ini hanyalah pinjamanNya...
oleh itu, sedarlah wahai nisa'...berusahalah menuju ke jalan Allah...
ikhlaskan hati, kuatkan semangat, dan tabah menenpuh segala
dugaan yang mendatang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan