love-love-love....







" Kuntuman rindu tiadakan berkembang di perkarangan hidup bila orang yang dicintai berada di hadapan mata. Ia akan merungut apabila saat perpisahan mengukir realiti. "



" Biarpun seribu kali kasih melukai hati kita, tapi jangan sesekali kita, kerana suatu hari pasti dia akan menyesal mengenangkan kebaikan dan kesabaran kita setelah orang lain melukai


hatinya. "



" Cinta tanpa cemburu ibarat sayur tanpa garam begitu juga cinta tanpa pengertian dan diringi kesetiaan ibarat cinta permainan perasaan. "



" Cinta sejati memang mengasyikkan. Tanpa cinta sejati yang lahir dari hati nurani maka pincanglah cinta. Cinta sejati perlukan pengorbanan, kasih sayang, kesetiaan, kejujuran dan persefahaman di antara satu sama lain agar kekal selamanya. "



" Cinta pertama sukar dilupakan dan dipisahkan, cinta kedua sukar diterima dan dipercayai, cinta ketiga sukar diakhiri dan diputuskan. Cinta tidak semestinya bersatu - 'satu' malah beribu-ribu. "



" Cinta ibarat sebuah pelayaran. Sama ada ia akan sampai ke seberangnya atau karam di tengah-tengah lautan. Oleh itu, layarkanlah bahtera cinta dengan penuh ketabahan. Agar ia kekal berlayar hingga ke seberangnya. "




cintha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan